Gewonnen!

Nooit doe ik mee aan (k)loterijen of zo, ik weet allang dat ik niets win. Het geeft rust en scheelt een hoop geld. Doch ziet! Laatst op Facebook een “like” gegeven aan Werken.FM in een actie met SAB Catering hier in Zwanenburg. Krijg ik toch bericht dat ik 4 mini le Creuset pannetjes heb gewonnen. Wel toevallig dat ik de betreffende DJ van Werken.FM ken uit mijn tijd bij een detacheringbedrijf. En toeval bestaat niet in mijn beleving. Anyway, ook die overtuiging werd gisteren gelogenstraft. De pannetjes werden bezorgd door een overbuurvrouw, PR en Communicatie medewerker bij …. SAB Catering. Mijn verbaasde gezicht toen ik gisteravond de deur opendeed, moet best iets waard geweest zijn. Zoiets als wanneer opeens Gaston Starreveld voor je deur staat met een cheque voor een paar ton ofzo. Overigens zie ik dan toch nog liever de kale kop van Gaston, die ik even als gekend heb als jochie van 13. We zullen de pannetjes vast weleens gebruiken, eerst maar eens het bijbehorende kookboekje doorfietsen. Prettige dag.

 

Een gedachte over “Gewonnen!

Geef een reactie

